zaterdag 21 december 2013

Happy Holidays!


Met dit beeld zwaai ik dit 'blogjaar' 2013 uit!
De laatste maanden jammergenoeg minder tijd gehad om te bloggen om verschillende redenen
maar volgend jaar starten we opnieuw.

Komende twee weken ga ik genieten met mijn familie van de Kerst-en Nieuwjaarsperiode 
afgewisseld met wat werken hier en daar.
Maar de focus ligt op 'family time', ik wens jullie hetzelfde toe.
Ik denk dat iedereen wel hard heeft gewerkt, voor zijn of haar familie, om leuke momenten of dingen
te kopen, voor een gezellig en warm nest,...
Tijd dus om te relaxen!

Ik wens jullie warme Kerstdagen en een kleurrijk 2014 toe.
Kleuren werkend helend, opwekkend of rustgevend, net wanneer jij dat nodig hebt.
Kleuren geven je net die uitstraling die je nodig hebt voor een nieuwe uitdaging in je leven.
Of gewoon voor een opfrissing van je huis of garderobe.
Veel kleur in je leven staat voor een gezond, gelukkig en vreugdevol leven.
Dat is wat ik jullie voor 2014 dan ook allemaal toewens, dit en nog zoveel meer.

Genieten maar...




                                                        
                                                           Happy Holidays,




                                                                    XXX




                                               

1 opmerking: