donderdag 5 december 2013

Een nieuwe handtas maken; DIY , bijna zonder woorden!


Een oude handtas en een stukje pels (van een kraag, van een tweedhandswinkel, handschoenen,...)


Je hebt hiervoor niet echt straffe lijm nodig.
Ik bracht de lijm aan op de handtas en gebruikte een borstelje om de lijm open te wrijven.



En ik had nog wat blingbling liggen (van een jasje gehaald) en dat plakte ik aan de binnenkant
van de handtas vast.

Het samenspel van deze drie texturen heeft wel iets, just right for me!
Zo kan je ook voor jezelf iets samenstellen.
Ik hou alle knoopjes, strikjes, ... bij in aparte potjes en dozen en vroeg of laat komen die wel van
pas.

Paste heel goed bij mijn outfit deze week, zie instagram; greetmoens.





                                                                 Happy DIY,





                                                                         X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten