maandag 25 november 2013

Produkt in de kijker: Sublime body by L'Oréal



Toen mijn vorige produkt tegen cellulitis op was, vond ik deze 'Sublime Body' van L'Oréal
bij Di.

De naam overtuigt je binnen een paar seconden, de verpakking en de kleuren eveneens.
Een goede marketingstrategie van L'Oréal, chapeau!

Nu nog de resultaten...
Maar als niet sporter (shopping is my sport) kan je geen mirakels verwachten.
Als diëtiste weet ik dat voeding als geen ander belangrijk is, ook hier geen kwantumfysica;
gewoon veel water, fruit, noten, groenten, weinig rood vlees, ... en minder snoepen.
Tja, dat snoepen is bij mij als chocoholic een minpunt, alhoewel ik het probeer te beperken 
tot 16u en daarna niet meer.
Gedurende die tijd kan het nog door je lichaam verbrand worden.

Op de gebruiksaanwijziging staat dat je het produkt met een knijp- en rolbeweging moet inmasseren.
Een massage zou het afvoeren van de vetcellen en het vocht uit het weefsel stimuleren.
Het vocht, daar kan ik nog inkomen, vetcellen afvoeren echter is onmogelijk!
Als er iets me is bijgebleven uit de lessen anatomie, dan is het wel dat je vetcellen in aantal gelijk
blijven.
Als je lifestyle nogal 'rijkelijk' is, dan ga je je vetcellen voeden en worden deze groter,
wat wil zeggen dat bijvoorbeeld je heupen gaan uitzetten.
Als je minder gaat eten, gaan je vetcellen weer kleiner worden en dat is wat we vermageren 
noemen.
Het aantal vetcellen wordt bepaald door de voeding die je als kind binnenkrijgt.
Met de paplepel als het ware... en met de liefde van je omgeving die graag wil dat je je bordje
leegeet of je flesje leegdrinkt.
Enfin, dit alles tussen haakjes.

De aanwezigheid van Skinfibrine en caffeine zouden moeten zorgen voor de Sublime Body!
Skinfibrine ken ik niet, ondanks mijn paramedische scholing, maar dat vind je zeer zeker
op Google wel terug.
Van caffeine weet ik dat deze er ook voor zorgt dat je vocht wordt afgedreven.
Denk maar als je koffie drinkt, dat je regelmatig moet gaan plassen...

Hoe dan ook, mijn huid voelt zachter aan, al binnen een paar dagen.
Ik geloof er niet echt in dat de cellulite die er is, zal verdwijnen zonder sportieve activiteiten
in te lassen in mijn leven.
Harder werken is dus de boodschap...
Misschien zorgt 'Sublime Body' er wel voor dat ik minder cellulitis krijg in de toekomst?
Zoiets als wanneer je elke dag trouw je dagcreme smeert (wat ik bij veel dames vaststel, is dat ze 
dit niet doen en wachten tot de rimpels er zijn om dan te beginnen met anti-rimpelprodukten  kopen.
Dus SMEREN dames en start vandaag nog, onze huid heeft extra vocht nodig, zeker in de winter!)
in de hoop toekomstige rimpels tegen te gaan.
In ieder geval is het idee dat je er 'iets' aan doet, al wel geruststellend.
We spreken elkaar binnen een jaar nog eens...





                                             Ik wens jullie allen een Sublime Body toe,




   
                                                                          X






Voor nog meer tips,tricks & LOTD's, volg me op Instagram onder greetmoens!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten