woensdag 13 november 2013

Instagram


Wegens te drukke dagen heb ik geen tijd gehad om te bloggen.

Ondertussen is er wel een nieuw 'medium' in mijn leven gekomen; Instagram!
Instagram is zoals je hierboven kan lezen, een snel en makkelijk, leuk middel om te
communiceren.
Je deelt je foto's met je volgers maar in tegenstelling tot bloggen (waar je in je statistieken
wel volgers ziet verschijnen elke dag), krijg je onmiddellijke respons.
Als volger kan je je mening uiten in een reaktie, maar ook door middel van icoontjes
of een snelle 'vind ik leuk'.
Persoonlijk vind ik dit 'lonender' dan bloggen omdat je 'echt' contact hebt met de personen
die je volgen.
Als in, je krijgt al eens een complimentje of een openbare vind ik leuk en op deze
manier word je aangemoedigd om verder te doen met hetgene je doet.

Soms vraag ik me wel eens af of ik met bloggen verderga...
Ik steek daar enorm veel tijd in, om telkens interessante en leerrijke items aan te kaarten.
Maar jammergenoeg krijg je hierop, in Belgie, weinig reakties (hierbij bedank ik de mensen die
via FB of via mijn blog al vele keren reakties hebben gegeven!!!).
Ik blog ook voor mezelf, in eerste instantie.
Zo challenge je jezelf toch wel elke dag tot een paar keer per week.
Om zo 'on top of the job' te blijven...

Maar iedereen krijgt wel graag eens een complimentje, toch?
Of een vraag of iets anders ...

Enfin, soit, ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik vind bloggen ontzettend leuk, het vraagt enkel veel tijd en in deze drukke wereld moet je
dan af en toe eens de pro's en con's afwegen.

Ondertussen kan je me blijven volgen op mijn 'Streetwearstories', maar omwille van de
drukte op het werk, nu op een iets lager tempo.
Daar komt dan hopelijk snel verandering in.
De DIY snood komt eraan, as soon as possible.

En op Instagram onder 'greetmoens', gewoon aan elkaar geschreven!





                                                     
                                             Geef morgen eens iemand een compliment,




                                                                               X

2 opmerkingen:

  1. Voortdoen, Greet! Ik ben telkens weer benieuwd naar je creatieve DIY's (zat echt te wachten op de beloofde uitleg over de snood) en mooie silhouetten. Ik vind je blog erg inspirerend en hou je tips in mijn achterhoofd als ik ga winkelen. We moeten er inderdaad af en toe aan denken om een complimentje te geven. Dat is bij deze gebeurd!
    Mieke U. uit Mechelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Mieke, dat is fijn om 'horen".Weet je, jullie weten veel over mij maar ik weet bijna niets over jullie.En dan denk je soms wel eens, waar ben ik mee bezig?
    Maar ik kreeg al veel positieve reakties en we doen voort, volgende week krijg je het 'recept' voor de snood,zoals beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen