dinsdag 5 november 2013

Do you like beading ?


Sorry aan degenen die wachten op de DIY, die komt er morgen aan. Promised!

Maar ik heb een ander leuk item, kort genoeg om tussendoor te bloggen.
Dit paar handschoenen kocht ik bij H&M aan net geen 25 euro.


De kleur is zwart, op de foto lijkt het bijna bruin ... Ik had geen tijd om bij daglicht te fotograferen.
Het zijn wollen handschoen, dun maar warm dus.


De beading is echt mooi en de kleuren zijn ideaal om de donkere winterdagen te trotseren.
Mijn collectie is een uniek paar rijker!

Beschikbaar in S,M,L en ze tailleren niet overdreven groot.
Ik zag dat de L's in de minderheid waren.




                                             Tot morgen met de stap-voor-stap foto's,





                                                                           X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten