woensdag 9 oktober 2013

Make-up Products Duel: Blush Exclusif Bourjois vs Lasting Finish Soft Colour Blush


Sorry ladies,deze blogpost heb ik vandaag al 2 keer geschreven en 'verloren' in cyberworld.
Ik blog nog niet lang genoeg met mijn Ipad om alle geheimen, waaronder het saven, te kennen.
Als je niet betaald wordt om te bloggen, is het altijd snel, snel tussendoor en niet altijd evident
om consequent te bloggen.
Maar dan ben je wel objectief en ben je geen uithangbord of model voor een of ander merk.
Dat wil ik ook zo houden.
Ik heb zoveel ideƫen om te posten maar jammergenoeg te weinig tijd en dan gaat er ieder seizoen
veel verloren.

Dit duel wordt dus morgen uitgevochten.
En het zal spannend zijn...

Ik maak het deze week nog goed!





                                                               Sleep tight,




                                                                       X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten