dinsdag 24 september 2013

Tijdloos Blauw

Een nieuw seizoen gaat gepaard met nieuwe trends.
Zoals beloofd zal ik de komende weken (ik vermoed dat het weken worden, afgewisseld met 
ander fashion- en make-upnieuws, want dit vraagt wel wat meer werk dan de gemiddelde blogpost)
de huidige fashiontrends vergelijken met wat je in je kleerkast hebt hangen.

We beginnen met een 'all time favourite' : the blue jeans.
Zo hebben we 3 trends-in-1 want vooreerst is blauw een topkleur voor deze winter (en van
vorige winter) maar kleuren bespreek ik in een van de volgende posts.

Jeans is over de jaren en seizoenen heen, een broek die gedragen wordt door alle lagen van de 
bevolking, all over the world.
Met een jeans ben je NEVER out of fashion!
Een goed item om mee te beginnen dus.

Ten derde is het combineren van verschillende jeansitems in 1 silhouet weer helemaal 'in'.
Terwijl het sommige seizoenen helemaal 'not done' is...


Mijn favoriet is de Salsa Sculpture, die alle kenmerken heeft die een jeansbroek voor vrouwen moet hebben.
Kenmerken die elke goede stiliste kent...


Een vijftal jaar geleden werd hier veel over gesproken, ik vond de mijne bij ZEB op de Boomsesteenweg in Aartselaar.


Salsa Sculpture ( bestaat ook nog in pushin, pushup en shapeup) in blue black met rechte pijpen.


Happy new me!

Bij ZEB helpen de verkoopsters je met kennis van zaken en met veel plezier.
Terug thuis zocht ik wat meer info op het net (maar meer info dan op het ticket en de jeans zelf
vond ik hier ook niet).
By the way; Thé Astrid Bryancollectie sucks, goedkope stukken aan te dure prijzen, ik ben er zeker
van dat Astrid dat enkel voor de fotoshoot heeft aangedaan.
Ik zocht wat stuks voor de dansende dochter...bummer!

Ik betaalde mijn blue jeans 90 euro, wat ik niet veel vind voor dergelijke jeans.
Op het net vond ik deze ook in de salescorner van 3suisses en andere outlets,
wat ik niet begrijp.
Maar een jeans kopen online doe je niet vind ik, tenzij je je een tweede wil aanschaffen.
Of op salsajeans.com.
Bij ZEB kan je nog steeds terecht voor deze en andere Salsajeans.

Ben je op zoek naar een nieuwe jeans om al je andere te overtreffen, this is the one!




                                                            To the happy new you,





                                                                              X






Geen opmerkingen:

Een reactie posten