zondag 8 september 2013

Rings & Things


Fingertoprings, grote & kleinere ringen,1 ring, veel ringen,veel kleine ringen, veel grotere ringen...
Keuze te over als je een ring wil uitkiezen.


Op bovenstaande foto zie je wat fingertoprings zijn, rond het topje van je vinger als het ware.
Ik kocht deze kleinnoden bij River Island voor een paar euro.
Ze zitten wel degelijk vast rond je vingers, maar de afwas moet je wel laten staan!

Je vindt er ook nog ringetjes om rond je nagels te plaatsen.

Deze minitrend zag ik 2 jaar terug al in Turkije.
De general manager van het hotel waar we verbleven was er helemaal weg van.
Ze had deze gespot in een of ander magazine en de juwelier had deze ringetjes speciaal
voor haar besteld.

Ook bij Topshop heb je de keuze uit een heel assortiment van deze ringen.

Afgelopen week moest ik scouten voor een klant en liep ik door de stad.
Ik spotte heel wat trends die jullie vast in vele magazines kunnen terugvinden.
Waar jullie de volgende dagen en weken hier uitgebreid over geinformeerd worden
met LOTD foto's, wat bepaalde trends voor je lichaam kunnen doen, inspirerende foto's,
nieuwe make-upprodukten (voor u uitgestest),...

En dat op regelmatige basis nu de vakantie voorbij is...





                                                
                                                 Geniet van zondag, rustdag!





                                                                     X






Geen opmerkingen:

Een reactie posten