zaterdag 17 augustus 2013

New trend: It's a wrap!


AW 2013/14 brengt ons een hele selektie aan 'wraps', wat staat voor een brede sjaal,
als in 'mini-TV-dekentje'.
Een nieuwe trend is geboren!
Voor mij alvast een topper, ik hou ervan me in te duffelen in een dikke (wollen) sjaal en verkies 
dit vaak boven een jas.
Lekker makkelijk boven een jeans, koker- of andere rok, harem- of andere broek...in eender
welke stijl te integreren.

Bovenstaande ruiten'wrap' kocht ik bij Zara, hier in Catalonie aan slechts 16 euro!
Benieuwd of je dezelfde vind bij ons (denk ik wel) en aan dezelfde prijs?
Dat betwijfel ik vermits ik net voor vertrek een broek kocht in solden en dezelfde hier in 'rebajas'
vond ,13! euro goedkoper.


Vanmorgen een beetje bewolkt, mijn wrap komt dus al sneller dan verwacht van pas.

De handdruk van Dries Van Noten zindert lang na.
Herfst- en wintercollectie combineren immers nog steeds florale prints en ruiten, of elk apart.




  

                                                              Amor,



                                                                 X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten