zaterdag 20 juli 2013

Starry starry ... wires!


Omdat ik het beu ben eeuwig op zoek te zijn naar mijn oplaadkabels,was ik blij 
om op een van de vele blogs op het internet een leuke oplossing te vinden.
Die ik ook met jullie wil delen.
Net hetzelfde,een beetje anders.

Het sterretjespapier dat kleeft, vond ik een tijdje terug bij HEMA.
Je vindt het er nu ook nog.
Het staat aangeschreven om je fiets of ander outdoormateriaal te pimpen.

Dat en de kabel die je wil pimpen.


Knip een klein stukje van het papier, je hebt niet veel nodig, de diameter van een kabel is niet 
zo groot.


Errond draaien en klaar!


Ik koos voor het sterretjespapier met een kleine dessin omdat je deze herkent op de kabel.

Je kan ook kiezen om verschillende kleuren te kombineren.
Of een kleur per kabel.

Hier ben je even zoet mee, het is ook een leuke opdracht om de kids aan het 'werk' te zetten.
Kwestie van de vakantie op te blijven vullen...niet dat dat hier een probleem is!



                                            Wish you all a starry,starry night,





                                                                   
                                                                   X



2 opmerkingen:

  1. Komt dat niet heel snel terug los, Greet? Of valt dat mee? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat valt mee maar bij Hema hebben ze er nu nog veeeel meer, ook in een soort stof.
    Ik toon deze zodra op mijn blog! X

    BeantwoordenVerwijderen