vrijdag 19 juli 2013

Gladiator or not?

Gladiatorsandalen maken deel uit van het modebeeld.
Het is een trend, but a very tricky one!

Bovenstaande zijn mijn favoriete.
Ik heb de foto al een tijdje,
weet dus niet meer wie deze ontwierp,sorry.

Als je kiest voor een 'langer model' zoals bovenstaand,
kies dan voor een kleur dicht bij je eigen huidskleur.
Op deze manier 'breek' je je benen minder in verschillende kleine stukjes,
dan wanneer je voor zwarte gaat,
waardoor je benen optisch even lang blijven als ze normaal zijn.


Dit zijn de mijne geworden!
Zara, in sales.

Hopelijk helpt deze blogpost jullie om miskopen te vermijden.


Een vervolg op mijn make-up routine volgt,
ik leef momenteel in vakantiemodus,
zoals ook de meeste onder jullie.
Ik geniet ervan,
jullie ook?




X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten