maandag 24 juni 2013

Be Inspired by these Colorful (Young)Ladies!


Deze jonge mama komt erg kleurrijk en stylish voor de dag.
On high heels btw!


Een gele blazer, naast groen de modekleur voor SS 2013,
en geel riempje en gele horloge zijn echte eyecatchers.
Ik werd (en nu nog) er echt vrolijk van.



Kleur van hoofd tot teen!
Ik bewonder haar hier echt voor.
Nageltjes gelakt.
Dat wordt alvast een kleurrijke baby...


Mijn eigen dochter bewonder ik om haar durf,
afgelopen zondag trok ze deze ruitensjaal en bloemenbroek aan.
Dries Van Noten avant la lettre,
nochtans heeft ze, integenstelling tot mezelf,
geen enkel modemagazine opengedaan.



Deze kleurrijke kleuterjuf hield ik tegen in de H&M.
Haar fleurige jumpsuit kocht ze bij Pull and Bear,
een winkel waar ik volgende keer als ik op de Meir ben,
zeker eens binnenspring.


Ook hier is er van top tot teen met kleur gewerkt.
Bijpassende oranje nageltjes,
met een accent van goudglitters...
sommige mensen kijken wel in modemagazines.

Ik vroeg haar; waarom een vlindertattoo?
Omdat het vrolijk is,
net als de jongedame in kwestie.
En er zouden nog tattoo's volgen...


Een set met bangles in allerlei kleuren,
dat vinden de kleuters al te gek.


Deze dame viel me op omwille van haar knaloranje Miu Miu sandalen.


Met Zara bloemenpants en bijhorende nagellakkleur.

Met deze blogpost wou ik jullie allen een hart onder de riem steken,
laat jullie zomerkledij niet in de kast hangen
bij dit regenweer.
Stop desnoods je sandaaltjes in je handtas en draag ze op het werk!
Je wordt er niet enkel zelf blij van, ook je omgeving heeft er baat bij.

Ons lichaam snakt naar kleuren na die lange, donkere winter.
Deze tijd van het jaar dragen we normaal alle mogelijke kleuren,
eten we slaatjes,
drinken uit kleurrijke glazen
en dit allemaal omdat de zomer ons ertoe aanzet
en ons lichaam erom vraagt.

Geef jezelf dan ook wat kleur,
is het niet door de zon (wat toch slecht is voor je huid),
dan wel door de kleuren die de mode ons aanbiedt.
Voor je het weet is het alweer winter,
in mijn vak ben je daar al volop mee bezig!

Draag onder je bloemenjurk laarzen zonder (of met) kleurrijke kousen,
doe er een gebreide cardigan bovenop als de temperaturen
erom vragen.
Het is tijd om die zonnige ketting rond je hals te dragen.
Ben je nog niet zomerbruin,
geeft niet,
bijna niemand is het en anders is er een mooi gamma aan bruinen-zonder-zonprodukten.
Geef jezelf een mooie roze blos
of een fushia lippenstift.
Je zal zien,
je dagen zullen er minder donker uitzien,
je zal een pak meer energie hebben
en dat ook uitstralen.

Fake it
till the summer makes it!



X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten