maandag 13 mei 2013

Produkt in de kijker; Le Volume de Chanel

De allernieuwste mascara van Chanel;
Le Volume de Chanel.

Ik kreeg de kans, zoals zoveel vrouwen, om hem uit te testen.
Je kreeg er een staaltje van bij een modemagazine waarvan ik de naam al weer
ben vergeten.

De verpakking belooft Volume en dat is ook wat je krijgt.
Maar waarom ben ik fan?

Het is de eerste mascara die zonder wimperkruller,
de krul zet in mijn (en anderen hun) wimpers.
En dan bedoel ik niet een klein beetje,
het valt gewoon op.
Mijn wimpers zijn namelijk nogal recht,
ik ben van nature geen bambi,
jammergenoeg.

Het enige minpunt is dat ie nogal snel 'morst',
teveel volume weliswaar.
Dat kan je verhelpen door het borsteltje goed tegen de wand van de tube
af te vegen vooraleer je begint.

Voordeel is dat je je wimperkruller
aan de kant kan leggen.
Geen oorlogstuigen meer nodig om 's morgensvroeg
je wimpers in de krul te zetten.

De formule zou je wimpers ook voeden
en daar kan ik enigszins wel inkomen.
Mijn wimpers voelen zacht aan.

Je krijgt dus waar voor je 28 euro.

Wil je een goedkoper en groener alternatief,
dan is de Green Pride Volume van UNE (verkrijgbaar bij Di en INNO),
waarover ik reeds eerder blogde een waardig alternatief.
De krul is iets minder uitgesproken hier.
Het 'morsen' ook!


De Chanel Volume mascara is verkrijgbaar in 3 kleuren;
zwart, bruin en dit blauw (zie foto).

Blauw is een kleur die je wel vaker terugvindt dit seizoen.
Dat hebben we te danken aan de comeback van de eigthies,
die je ook in de mode ziet.
Ik heb de eighties bewust meegemaakt
en 1 keer was genoeg voor mij,
wat de mode betreft toch!

Maar een blauwe mascara,
of een paarse of een turkooise,
zijn nu in en dus helemaal niet fout.

Je kan je wimpers een basiskleur geven,
zwart of bruin zoals je gewoon bent
en dan enkel de uiteinden in kleur zetten.
Dan heb je kleur maar ook diepte.

Ik geef de voorkeur aan de kleurrijke mascara's van Bourjois.
Volume Glamour Max in drie kleuren.
Electric Blue, Purple Mania en Blue Lagoon.
Je kan ze alledrie kopen voor het budget van een Chanelmascara,
of een andere mascara van een luxemerk.

Een mascara of lipstick is zowat het goedkoopste designerstuk
dat je kan kopen.
Ik heb het mezelf dan ook kado gedaan,
zomaar,
daar moet niet altijd een reden of een feestje de aanleiding toe zijn.


Voor elk wat wils.

Zo ook voor jullie dames,
because you're worth it!



X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten