woensdag 29 mei 2013

Produkt in de kijker; Hema Quick & Go Nailpolish verus Maybelline Forever Strong Gel Nail Color


Ik werd instant verliefd op de kleur van deze Maybelline nagellak.

Volgens Dior zou elke vrouw iets roze in haar garderobe moeten hebben,
because it's the color of femininity and happiness!

Jammergenoeg voldoet deze nagellak niet aan zijn beloftes.
Hij trekt enkel in strepen, ik kreeg 'm niet goed en ik ben wel wat nagellakken
gewoon.
Jammer ook van het geld, daar had ik wel meer 'quick and go'tjs voor kunnen kopen,
of iets anders...

Toen ik onlangs bij Hema was, spotte ik deze 'quick &go' nagellakjes in
zomerse tinten.
Ik wou wel eens weten waar die 'quick' op sloeg
en kocht deze aan nog geen 3 euro per stuk.
Vlnr. Speedy Pink, Hurry Red en Rapid Blue.

Ik moet zeggen dat deze kleine quick and go nagellakjes me
verbaasd hebben.
Goede dekking, zelfs mijn gellakkleur die nogal helder en krachtig is,
werd gedekt door 1 laagje.
De 'quick' staat uiteraard voor snel drogen en dat is ook zo.
Tja, gellak of niet, ik kan het lakken niet laten.

Het resultaat zie je hierboven.
Ik gebruikte de roze quick and go, Speedy Pink, en de Essentiel
glitternagellak (last season) als finish.
Mijn Express Dry Drops heb ik helemaal niet nodig gehad.

Zo zie je dus maar weer, dat het niet is omdat iets duurder is,
het ook altijd beter is.

Voor u uitgetest,



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten