dinsdag 21 mei 2013

Pimp je I phone voor Dummies

Sinds ik van mijn schoonzusje haar goed'bewaarde' I phone 4 kado kreeg,
ben ik op zoek naar leuke en/of coole hoesjes.
Jammer dat sinds de I phone 5 uit is, de meeste nieuwe hoesjes nu enkel nog
in dit formaat worden gemaakt.

Nood breekt wet, zodus gaan we creatief aan de slag
met, hoe kan het ook anders, nagellak!

Heel eenvoudig;
je borsteltje integenstelling tot wanneer je je nagels gaat lakken,
NIET afstrijken aan de rand van het flesje
maar een volle druppel nemen.
Bovenaan tegen je case houden en dan gewoon naar beneden laten glijden.


Je kan op dit thema veelvuldig varieren;
verschillende kleuren nagellak mengen,
kris kras nagellak over je case heen sprankelen....
ik koos voor een tweede nagellak ditmaal met glitters.

Het voordeel van dit proces is dat je het weer ongedaan kan maken met
nagellakremover en opnieuw beginnen.

Mochten er lezers zijn die hun 'oude' I phone hoesjes kwijt willen,
ik wil mijn collectie graag nog uitbreiden.
Het Marc Jacobs bunny'tje staat boven op mijn wishlist!




X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten