zaterdag 27 april 2013

Produkt in de kijker: Fabulous Bronzing Mousse

Tja, bij een nieuw seizoen horen heel wat nieuwe produkten
dus doen we gewoon verder anders krijgen we ons lijstje topprodukten voor het
einde van de zomer niet af.

We gaan verder met 'bronzingprodukten':
nog eentje om zeker aan te schaffen is de
Fabulous Bronzing Mousse van Bourjois.

Ik testte deze mousse voor jullie (en voor mezelf uiteraard ook) uit.
Als je niet kan wachten tot Dove Summer Glow je een kleurtje geeft,
is de Fabulous Mousse iets voor jou.

Instant 'tan' verzekerd,
zowel voor gelaat als voor het lichaam.
Je verdeelt de mousse in je handpalmen (enfin zo doe ik het)
en strijkt deze uit over een huid die je net ervoor met bodymilk of dagcreme
hebt ingesmeerd.
Je krijgt een mooie en egale, natuurlijke kleur.
Gaat niet af op je kledij staat op de pompfles
en dat kan ik staven.

Verschil met de Dove Summer Glow is dat je dit kleurtje
er 's avonds kan afwassen.

M.a.w. wat op de flacon staat, klopt dus.
Wat je niet van elk produkt kan zeggen toch?

Zoals je kan zien is de prijs voor deze mousse 13,99 euro,
een faire prijs!

In hetzelfde gamma vind je ook deze primer bronzer.
Deze kocht ik niet maar als ie even goed is als z'n 'blanke'

partner in crime, bovenstaande 'translucent smoothing primer',
die ik door en door ken en ook elke dag gebruik,
dan gaat ie knallen deze zomer.

Deze primer heeft een velvetachtige touch (klinkt beter in het engels)
en strijkt hierdoor oppervlakkige rimpels glad.
Als je last hebt van roodheid,
gom je hier al een deel mee weg waardoor je minder moet concealen
of camoufleren.
Een lievelingsprodukt van veel vrouwen
die mijn workshops volgen.
Anderzijds zorgt deze primer ervoor dat je foundation
de hele dag lang blijft zitten.
Je hebt er maar heel weinig van nodig,
aanbrengen met je middelvinger omdat je hiermee
het minste druk uitoefent.
Na dagcreme en voor foundation te gebruiken.

Een primer,net zoals wanneer je een muur in je huis schildert dus.



Een ander leuk produkt uit dit gamma lijkt me de
waterproof eyeliner.
Deze heeft een mooie, warm bruine tint en
past bijgevolg bij alle oogkleuren.
Ik testte 'm op mijn hand,
komt zeker op mijn verlanglijstje
maar ik kocht onlangs op vakantie een hele stash produkten aan
van een merk dat hier niet te verkrijgen is
dus heb nog heel wat te verwerken.
Als ik zolang kan wachten...

Zo, dit was een kleine zomer-update.

But there is more, more, more
to come!
Stay tuned,



X

2 opmerkingen:

  1. Hee leuk gedaan. Weet je waar ik de mousse kan halen? En of hij het hele jaar in de winkel ligt of webshop?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker en vast bij Di en Inno! Of ze deze het hele jaar door hebben, weet ik niet?

    BeantwoordenVerwijderen