woensdag 13 februari 2013

River Island goes Iris van Herpen


Het is even wachten geweest op deze blogpost maar
het is dan ook een extra lange geworden.

Foto hierboven is genomen vlak voor ik op scouting vertrok.
Scouting als in gepaste kleding zoeken voor een klant,
zodat als we gaan shoppen en rekening houden met stijl, silhouet,
wie de klant is,...
we gericht de stad kunnen intrekken.

Let vooral op wat ik draag;
mijn lievelingstrui van River Island! (a la Iris van Herpen in vorige blogpost),
mijn lievelingsbroek van Vero Moda,
enkellaarsjes met glitter achteraan van WE
en een oud jeanshemd.

Foto na scouting en voor een etentje met mijn Valentijn.
Zoek de 2 verschillen met bovenstaande foto!
Maar ik ga helpen want het was al donker...

Detail van de River Island trui met 3D a la Iris van Herpen.
Het is zo'n zachte trui en net dat detail maakt deze zo apart.

Accessoires maken je look.
Hartjesring van Urban Outfitters,
Uurwerk is kado van mijn broer aan mijn man,
maar ik draag het vaker.
Love you bro!

Hartjesring van River Island, gekregen van dochterlief.
Love is in the air...
Ring met initiaal G komt van Urban Outfitters.

Na scouting (uiteraard vind ik dan ook vanalles voor mezelf!);

Oorbellen C&A, geven me dat instant boho/indie- gevoel.
Sjaal (had ik al)   Chine

In volle ornaat.

Mijn nieuwe enkellaarsjes met studs komen eveneens van River Island,
laatste solden mensen,
dus rep je nog naar de winkel op de Meir!

Een DIY om af te ronden,
dat is lang geleden.

Neem een (oud) T-shirt en een schaar om stof te knippen (Veritas),
knip daar NOOIT iets anders mee,
naald en garen in alle maten en kleuren,
eveneens bij Veritas.

Dergelijk Iris van Herpen detail op de mouwen is een instant silhouetboost
voor alle vrouwen met een A-silhouet.
Dat wil zeggen dat je schouders smaller zijn dan je heupen.
Ga voor de spiegel staan (liefst zonder kledij aan),
plaats je benen naast elkaar
en laat je armen naast je lichaam hangen.
Zo zie je meteen of je schouders al dan niet smaller zijn dan je heupen.


Met dit 3D detail maak je je schouders optisch iets breder
en voila,
instant zandlopersilhouet!

Ik deed dit snel op een minuut of 7,
reepjes knippen in de stof,
draad in naald en door de reepjes halen
waarbij je de reepjes dubbelplooit.
Hetzelfde in tegenovergestelde richting.

Of koop gewoon deze topsweater bij RI.

Klaar voor een stomende Valentijn!
De oermens in onze mannen gaat op zoek naar dat vrouwelijke
zandloperfiguur omdat dat de vrouwen zijn
die het meest vruchtbaar blijken en dus ook de meeste garantie bieden
op geslaagde voortplanting!

Is dit alles toch nog een struggle voor je?
Vraag last minute nog een kadobon voor een wardobeplanning of een
paar uren personal shopping met
'the best stylist in town';
moi!
Merci.
Voor ieders budget,
het is niet omdat je een styliste vraagt dat je perse Marc Jacobs,
Chanel, Doir of Hermes
moet gaan shoppen.

So ladies,
be prepared for your Valentine!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten