zondag 30 december 2012

Misschien zijn deze easy hairdo's iets voor jou vanavond?


Nathalie, 22jarig model van mijn laatste fotoshoot van dit jaar.
Dit is tevens een very easy hairdo; je maakt een staart hoog op je hoofd,
hierover trek je een 'donut' en dan draait je je haren hierover naar je hoofd toe.
Vastzetten met bobbypins en klaar.
Heb je sluike haren dan kan je je franje met een krultang iets boller zetten.

Styling, hairstyling en make-up by me!
Nathalie's mooie groene ogen komen goed uit met de paarse oogschaduw,
de combinatie van paars en goud is een goede match,
zowel met de groene oogkleur als met de Sonia Rykieloorbellen.



Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen van mijn blogposts!
Dat doet me oneindig veel plezier,
daar doe ik het voor uiteindelijk.

Ik wens aan ieder van jullie
en aan al degenen die jullie omringen;
een jaar vol vreugde en vrede.
Gezondheid en dus ook geluk,
hoe cliche ook...
de basis van succes op alle vlakken.
Op de juiste plaats zijn,
op het juiste moment.
Maar bovenal heel veel liefde,
qualitytime met de mensen die echt voor je tellen.
Tijd om te zijn wie je echt bent
of ruimte om te worden
wie je echt bent.
Hier hangt een spreekwoord aan de muur
dat me herinnert
aan hoe simpel een wens kan zijn
en hoe frele het leven is.

'Le bonheur,
c'est de continuer à désirer
ce que l'on possède.'

Dat is mijn wens voor 2013!


XXX

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel Greet! Heel mooie quote en oh zo waar... Voor jou en je familie ook het allerbeste voor het nieuwe jaar en... hopelijk nog héél veel leuke blogposts!! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diane!
      Zo lang geleden, ik wou je ondertussen al eens mailen,maar het is hier de laatste maanden zo druk geweest (als nooit tevoren,duimen dat het zo verder gaat in 2013).
      Ik hoop nog van je te horen in het nieuwe jaar...X

      Verwijderen