zondag 16 december 2012

Eyecandy

Na 2 jaar zoeken naar een grijze montuur,
vond ik deze bij Eyecandy,
een 'brillenzaak' in het Wijnegem Shoppingcenter.


Komt neer op ....'word wie je bent' dus!
Het is niet zo evident om een bril te vinden die bij je past.
Ik verkies een zaak als 'Eyecandy' of Pearl
boven een 'echte' optiekzaak momenteel
omdat ik daar vrij en ongestoord kan zoeken naar 'het' montuur.
Ongeacht modetrends (een bril is echt een gat in je budget,
dus die moet echt wel goed zijn) en advies van opticiens.
Ik wil wel een aparte bril,
maar niet meteen een geometrische of eentje met verschillende kleuren
(vergis je niet,kleur is goed!).

Maar je bril moet ook passen bij je stijl.
Vermits ik verschillende stijlen heb
(you only live once),
is het echt belangrijk dat de bril 'mij' is.



Eindelijk het grijze montuur waarnaar ik op zoek was!
Een Chanelmontuur is nu echt niet onoverkomelijk duur.
Het zijn vooral de glazen die de meerkost zijn.
Eyecandy werkt met ZEISSglazen,
de beste naar het schijnt...
Ik sprak afgelopen maanden met veel brildragers,
ook met mensen die al veel langer een bril dragen dan ik
en die vonden dit soort glas niet echt nodig.
Je gaat er niet beter door zien, namelijk.
Dat is het enige nadeel,
bij Eyecandy moet je hiervoor gaan.
Bij Pearl werken ze niet met ZEISS,
of wel maar ze verplichten je er niet toe.
Waardoor je je wel verschillende brillen op een kortere tijdspanne
kan permitteren.

Maar ik ben superblij met mijn nieuwe bril!
De wereld ziet er weer wat scherper uit.

Looking forward to Christmas,


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten