woensdag 5 december 2012

Bring a little bit of sparkle in your life!

Ik heb deze ketting ooit eens in sales gekocht omdat ik ze mooi vond, uiteraard.
Maar jammergenoeg te zwart.
Over'schilderen' met glitternagellak dus.

Ik koos voor turkoois, gaat mooi bij het zwart en doet mijn blauwe ogen beter uitkomen.
En bovendien had ik die ook nog liggen.

Topcoat on top of it...


staat mooi op blauw,

maar ook op zwart fluweel.
Zo kan ik als zomertype toch zwart dragen 's avonds.

Maar toch zou ik ook dit jaar weer een oproep willen doen
om met de feestdagen iets anders te dragen dan zwart.
Er zijn zoveel mooie kleuren.
Trouwens ga je niet opvallen in je nieuwe zwarte LBD
als iedereen zwart draagt!

So girls,
bring a little bit of sparkle in your life!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten