vrijdag 16 november 2012

Wat als je favoriete laarsjes versleten zijn en hoe maak ik me op?

Klaar om te vertrekken naar alweer een nieuwe workshop 'Hoe maak ik me op?' !
Blauw en oranje is een van mijn favoriete kleurencombinaties en niet
enkel in kledij.
Blauwe ogen opmaken met een oranje tint maakt deze zoveel blauwer.

Blazer   H&M (sales)
Jurk      Point Virgule (old)

Dank je Caroline, voor deze foto!
Ik weet niet wanneer je 'm genomen hebt, het lijkt wel of ik poseerde,
 het is een van de betere foto's die in de afgelopen 45 jaar van me is genomen.

Ik had het je beloofd Karin!
Hier is ie dan, een prachtige foto van een al even prachtige en lieve dame...
ik plaats normaal nooit foto's van klanten op FB of op mijn blog,
maar van jou mocht het,
dus geniet ervan!

Ketting   Max Azria (zomer)
Armband met Hamsahandje   Marrakech

Hier zijn ze dan ... mijn lievelingslaarsjes...

overtrokken met een kous!
Men neme een kous, stopt daarin de laars,pump,of...
en knipt een paar cm boven de rand het resterende gedeelte eraf.

Ziezo!

Naar binnen plooien en vastlijmen.

Als nieuw!

Do try this at home...
Have a relaxing weekend,


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten