dinsdag 13 november 2012

Searching for an Owl in the Fog

Burberry heeft een aantal dierenprints in hun AW collectie,
waaronder deze veelbesproken uil.

Ik ging op zoek naar 'mijn eigen uil', eentje dat bij mijn persoonlijkheid past als het ware.
My inner owl, kind of.

En dit is 'm geworden!
Ik vond 'm in de tienercollectie van H&M,
samen met de framboos/roze cardigan (deze nog aan 50% korting).
Er wordt veel te veel kleding geproduceerd,
(of te weinig gekocht, het is maar hoe je het bekijkt)
met grote kortingen als gevolg...
om weer plaats te maken voor nieuwe kledij.

Kom maar op Burberry,
I love my Owl more!

Voor degenen die nog niet hadden gemerkt dat mijn haar geknipt is,
zo ziet het er langs achter uit.

Vintage ring.
On mij nails: Splash of Grenadine van Essie en Time for Romance van Essence,
enkel op ringvinger.

Binnenkant van de ring is een spiegel,
handig om je lipstick even te checken.
Nog nooit eerder gezien en daarna ook niet meer.

Deze 'in the fog' broek (zelf uitgevonden hoor) kocht ik voor 10 euro
(het was echt een koopjesmaand) bij H&M.
Zag ze bij de 'ronde prijzen' hangen,
eentje nog en net in mijn maat.

Total look.
Blazer   Wolf by Sofie Claes
Baret met groen/grijze luipaardprint   H&M
Sjaal   Essentiel (niet nieuw)
Laarsjes   H&M vorige winter
Chanel tas

En...this is the real (short-eared) owl in the fog!
Het is een zij btw.

Dan denk je dat je een aparte titel hebt gevonden tot
je deze op Google intikt en 
 een aantal hits krijgt.
'In the Fog' is een Russisch drama dat binnenkort uitkomt,
of het al dan niet de moeite i,s daar heb ik zeer mijn twijfels over.

Gaan jullie ook op zoek naar je 'Inner Owl"?
Het schijnen wijze dieren te zijn...


X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten