zaterdag 13 oktober 2012

The Girl With The Pearl Earring


Ik was gisteren vergeten te vermelden dat je ook clips (oorbellen voor mensen zonder gaatjes)
kan gebruiken om je kraagjes te 'versieren'.
Zie vlinderclip op kraagje (DIM; Did It Myself).
Ik kreeg deze vlinderclips van een vriendin kado maar vind ze te groot,
zeker als je een bril draagt.
Een beter alternatief  om deze prachtige oorbellen te dragen.

Het kraagje is een simpele DIY.
Je knipt een kraag van een hemd,
koopt een recht stuk kant of andere stof, even breed als je kraag is.
Ik stikte deze erop, maar je kan 'm ook lijmen (is toch binnenkant,
niemand die het ziet).
Of met de hand naaien.
Mijn manier om 'versleten' kraagjes weer als nieuw te maken.
(Ik gebruikte hier wel een nieuw los kraagje voor,
dat je zo koopt)

Toen ik de foto nam,
moest ik onmiddellijk denken aan
The Girl With The Pearl Earring.

Lots of Love,


X

2 opmerkingen: