donderdag 18 oktober 2012

Sometimes Armcandy comes in Handy

Toen ik voorbij de etalage van ELFY (geen aandelen) liep,
trok dit kleurrijke rekje mijn aandacht.

Deze armbandjes kan je ook gebruiken om je handtas aan te hangen als je bijvoorbeeld
op een terrasje of bij de kapper zit...

Alhoewel ik mijn 6 kg wegende handtas daar toch niet echt durf aan te hangen!

Het fuschiakleurige kon me wel bekoren.
Of was het gewoon de match met mijn zelfgebreide snood?

  1. Ponyhaar siert menig accessoire deze winter.

Snood - DIM (did it myself) wol veritas en dikke  priemen, klaar op 2 avonden!
Lekker cocoonen en ondertussen een goede film kijken.
Jacket - Episode, toen Episode nog in Antwerpen 'zat'...
T-shirt met peplum - Mango
Skinny jeans - Vero Moda
Laarsjes met zalige wol, warme voeten dus - vintage ondertussen

Het Episodeconcept maakte van een herenveston een vrouwelijk jasje.
Centreren achteraan en mouwen inkorten.
Idee voor een DIY?

Even nog een opmerking;
Jani, een hele toffe collega, vertelde onlangs in het programma met de roze truck
dat als je brede heupen hebt, een skinny jeans uit den boze is.
Tja, dan kom ik met een licht A-silhouet, zoals ongeveer 90 % van de vrouwen,
 niet in aanmerking.
En toch is het een van mijn favoriet broeken!
Geef ik dan het 'slechte' voorbeeld als styliste?
Integendeel, een goede stylist weet raad met ieder silhouet.
Vandaar dat ik jullie zeker deze foto niet wou onthouden.
Ik draag hier op mijn donkergekleurde jeans een jasje in dezelfde donkere kleur,
op die manier verleng ik mijn silhouet.
En kan ik dus gerust zonder hakken en zonder pijn! mijn ding doen.
En dit is maar 1 van mijn vele tips hoor.
Moest ik hieronder nog hoge hakken dragen in dezelfde kleur als mijn outfit,
zou ik nog veel groter en dus ook slanker lijken.
En zo zijn er zillion oplossingen voor ieder silhouet.
Ik vind het altijd jammer als je tegen een vrouw moet zeggen,
dat mag je niet dragen.
Als je iets niet mag...
Er zijn natuurlijk 'betere' broeken,
maar dat wil niet zeggen dat je deze ook elke dag moet dragen, toch?

Ik kocht dit armbandje bij ELFY in Wilrijk.
De enige lederwarenwinkel, je kan niet missen, het is op een hoek.

Je kan ook een kijkje nemen op de site (voor lezers die niet in de buurt van Wilrijk wonen);


Met de nieuwe aanwinst!

Er zijn kleuren en prints genoeg,
naar ieders gading.

Kleurrijke nagellak, snood of armcandy...
Lieve dames en heren,
durf te gaan voor kleur in accessoires.
Daarom niet allemaal tegelijk,
alhoewel.
Denk niet onmiddellijk in termen van je eigen kleurtype,
maar ga af op de kleur die je instinctief aantrekt.
Dat is de kleur die je lichaam nodig heeft om optimaal te kunnen funktioneren.

Kleur zelf je leven,
wacht niet op een ander.


X

1 opmerking:

  1. Supermooi gemaakt die snood!
    Proficiat!

    Vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen