dinsdag 9 oktober 2012

Fashion Against Breastcancer


C&A schreef een wedstrijd uit om 4 T-shirts te 'pimpen' rond het thema 'Pink Ribbon'.
Om de strijd tegen borstkanker te helpen.
Zelf draag ik ieder jaar mijn steentje bij.
Met het idee dat alle kleine beetjes helpen.


Bovenstaande is mijn favoriet.
Lijnenspel in heldere kleuren.
Om dit alles een beetje te breken, koos ik voor een 'barokke' ketting als accessoire.
In dezelfde heldere kleuren.
Het contrast tussen beide maakt het apart.

De T-shirts zijn recht'hoekig', wat betekent dat als jij deze aantrekt,
je dat ook bent.
Je taille verdwijnt volledig.

Accessoire komt van New Look en is een Limited Edition,
snel zijn dus!

Hoe los je dat op?
Door zelf een taille te creeeren!
Ter hoogte van je taille, speld je langs beide kanten een 'toespeldje'.
Je draait eerst je T-shirt binnenste buiten en meet met je vingers langs beide zijden
dezelfde afstand af.
Toespeld erin en klaar.
Instant zandloperfiguur!
Voor degene die iets handiger zijn met naald en draad, gewoon een paar steekjes
langs beide zijden van het T-shirt naaien.
Hier hoeft zelfs geen naaimachine aan te pas te komen.

Vooral belangrijk als je kiest voor het T-shirt met de dame met hoed.

Ik hoop echt dat ook jullie een steentje bijdragen,
zo werken we samen aan een gezonde toekomst.

De reden waarom ik zo weinig heb geblogd is omdat het druk is
maar vooral omdat ik nu ook mijn fotoapparaat ben 'verloren' (?).
Vandaag schaf ik mij een nieuw aan.
Meer blogs dus vanaf morgen.


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten