zondag 21 oktober 2012

Bridesmaids & Kois

PJ's & O.P.I

Met een vrijgezellenparty in het vooruitzicht probeer ik alvast mijn nieuwste O.P.I
nagellakjes uit.
Van de 'I Think in Pink' moet je wel verschillende laagjes leggen
om tot dit resultaat te komen.
Als finishing touch de 'You Glitter be Good to Me',
als een soort van french manicure.
Echt makkelijk, ik moest snel zijn en toch is dit voor een eerste keer een ok resultaat.
Het is anders dan met een kleurtje, je kleurt minder buiten de lijntjes met de pailletjes
en als het gebeurt dan is het geen ramp.
Een totaal nieuwe ervaring.
Ik voel me helemaal als een 'bridesmaid in Hollywood'!


Neen Belle, you're not the Belle of The Ball this time!
Tijd om mijn roze 'Chanelish' jasje van Zara aan te trekken (last season).
Shinny jeans te oud om naar het label te zoeken.
T-shirt DREAM met parels van Zara (this season).
Laarsjes, this is a DIM (Did it Myself, zeer binnenkort een close-up)
Handtas, een vorige DIM, cfr Handtas uit Beenwarmer.
Armband met kanten print, gekregen van een vriendin/klant,
vroeger andersom.

You Glitter Be Good To Me !

Veel Kois waren van de partij(y),
zelfs een echte witte brideskoi.
Enfin, dat was wat ik er in zag...

To all you girls,
don't forget to think in pink!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten