zaterdag 27 oktober 2012

5 2 10

Foto genomen na thuiskomen van de sprankelende openingsreceptie
van eyeLoco's nieuwste project Three Boys From Pasadena.
Zeker gaan kijken!
Voor meer info hiervover www.eyeLoco.be
Er wachtte ons een warme verwelkoming door Love, Belle en Derek,
onze huisknuffels.

Jasje   H&M vorig seizoen, ik kocht het in Parijs voordat het bij ons in de rekken hing.
Daar hangt een romantische herinnering aan vast.
Kleren en herinneringen maken vaak dat je ze in de kast houdt.

Sjaal   Veritas
  


Jurk   Essentiel
Ceintuur   van een H&M jurkje uit vorig seizoen
Handtas   Malene Birger
Pumps   Replay
Armband met Studs   5 2 10

Ik vond deze armband bij een relatief nieuwe zaak op de Keyserlei, iets verder dan LUSH,
ook een fantastische winkel.
Ik vind 'm SUPER met hoofdletters, hiernaar ben ik al lang op zoek.
In deze zaak vind je al wat hip en trendy is aan prijzen tussen 5 en 10 euro.
Voor ieders wat wils.

Wat vinden jullie van mijn nagels trouwens?

Zwarte kleur is Licorice van ESSIE (had ik nog staan).
Daarover de 'Rockcoat' van Dior.
De 'nailtips' met een gouden glitterlakje van de dochter.


Zoals deze ring met studs onder andere.
Tja,voor degene die het nog niet weten, studs zijn 'een beetje' een euh... fixatie van mij.
En dames, volgende zomer zijn ze er weer....
om daarna waarschijnlijk weer te verdwijnen.

In alle vormen en kleuren zoals je kan zien.
Wil je een plain LBD pimpen, ga dan voor een accessoire met studs!

Waarom ik hierover zo enthousiast ben,
is, omdat het als DIY-er in Belgie moeilijk is om aan die studs en andere dingetjes
te geraken, tenzij online.
Maar ik heb die dingen liever eerst in mijn handen...
Ik vond bij River Island een zakje met 8 studs voor 10 euro.
Maar dan moet je nog beginnen!
(Ik was wel heel blij verrast toen ik deze vond)
En je wil vooral niet dat je DIY-project eruitziet als een DIY.
Terwijl je het bij 5 2 10 al voor 10 euro of minder kan kopen.

Ik heb geen Iphone maar ik heb ergens in een modemagazine gelezen dat
accessoires om deze aan te kleden een (H)IT ding zijn
voor AW 2012-13.


Hier vind je zeker je gading wat dat betreft.

Met echte haartjes, hoog knuffelgehalte!

Dit deed me denken aan een ander IT-accessoire,
een koffie'mok' van oa Starbucks...
Hiermee rondlopen maakt je voer voor menig blogger volgens Tiani Kirilof.
Sorry als de spelling van je naam verkeerd zit Tiani.

En veel, veel, veel meer hebbedingetjes.
Ik fotografeerde een paar van mijn lievelingsaccessoires
maar als je niet van studs houdt,
er is nog zoveel meer zonder studs.
Wat ik fijn vind,
is dat je hier de hipste dingen kan kopen voor een prijsje;
van 5 2 10.
Goede naamkeuze.

Ik had nog een foto van een mooi meisje,
de dochter van de eigenaars,
die mee de collectie uitkiest.
Zij gaat volgend jaar naar NY om modemarketing te studeren.
Ik wens haar veel succes.


Ideaal weertje om een (stads)wandeling te maken.
Enjoy your WE,


X

2 opmerkingen: