zondag 2 september 2012

Trend: Prints all over

Dit seizoen kunnen we spreken over een echte printmania,

zie ook een van de vorige posts.

Romwe, latest streetfashion online store,

pikt hierop in.


Foto boven haalde ik van hun site: Angelsface legging

Hainan Island Legging van Romwe


De naam van deze ontsnapt me...eveneens van Romwe.

Denk eraan; prints maken je zwaarder.
Kies voor kleine prints, je gaat nog steeds zwaarder lijken
dan wanneer je een effe donkere kleur draagt,
maar toch minder dan wanneer je kiest voor een grote print.
Er zijn nog veel andere manieren om deze dan wel te dragen,
maar je begrijpt wel dat ik hier niet alles kan prijsgeven.



Romantic kiss legging - Romwe

Naar de het beroemde schilderij van Gustav Klimt.



Ook bij H&M vind je heel wat prints terug uiteraard.
Ik vond deze broek met rits langs de zijkant
(en niet midden op je buik!)
en een 'serenere' print wel leuk.
Je kan 'm met heel wat kleuren en op heel wat manieren
kombineren.
Ik trok 'm snel aan om een foto te nemen want online
vond ik 'm niet terug.
De silhouetstyling is niet top,
haast en spoed zelden goed weet je wel
maar ik wou 'm absoluut tonen in deze post.
Ik kan het nog steeds niet geloven dat deze goed passende broek
maar 9,95 euro heeft gekost!

Voor die prijs kan je je al eens een 'folieke' permitteren niet?

Let's all get printed!


X

4 opmerkingen: