donderdag 13 september 2012

TL; Tomorrow's look

Omdat ik morgen geen tijd heb om te bloggen,
heb ik een nieuwe rubriek bedacht; TL ipv LOTD.

Hier is de eerste TL dan;
 
Gilet uit kalkoendons (denk ik dat het is, in ieder geval dat donzige ding),
ZARA last season.

T-shirt WE, ben ik zo blij mee.

Naar het voorbeeld van Dries Van Noten die fotoprints van verlichte gebouwen
op bepaalde kledingstukken plaatste.

Maar veel voordeliger...

WE heeft deze T-shirts met verschillende prints en telkens in andere kleuren.
 
Gekledere trainingsbroek met haremkruis, lang geleden aangeschaft.
Zwarte blazer ZARA, maar van meer dan 15 jaar geleden,
bijna vintage dus!
 
Nog steeds in goede staat, pleit voor ZARA!

De kleur van de print matcht perfect met het roze van de gilet.

Handtas met studs, vorig seizoen ZARA.
 
ZARA maakt toch elke keer opnieuw mooie dingen...wegblijven
is de boodschap, nu tja, af en toe.
 
Enkellaarsjes zal je wel vaker tegenkomen dit seizoen,
makkelijk om te kombineren ook vind ik.

Met een skinny, een trainingsbroek (de moderne versie bedoel ik dan,
niet de acrylversie), een kleedje, maxirok,...

De achterkant lijkt net in een glitterbad te zijn gedompeld.

De combi van het 'coole' en de glitter
is top.
 
Bij WE, maar ik zag ze in Wijnegem shoppingcentrum
ook in een andere schoenenwinkel,
jammergenoeg heb ik niet naar de naam gekeken,
maar je loopt er echt wel 'op' als je rondloopt.

Zitten heel comfi.

Zo, ik ben helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging
in mijn carriere.
 
Spannend!

Ik wens jullie bij het begin van dit nieuwe schooljaar,
dat altijd aanvoelt als een schone start,
een lege lei om op te schrijven,
een nieuw verhaal,
je eigen verhaal.

Klaar om te worden wie je bent!


Oh, was de accessoires nog vergeten!

Ik kocht deze 'two finger'ring bij Twice as Nice,
was al lang op zoek naar zo'n exemplaar met studs
en nooit gedacht dat ik deze hier zou vinden.

De armband komt van bij Mango.
Dit seizoen.

De LOVEarmband met rozekwartskralen heb ik een tijd terug gekocht,
maar ik weet niet meer waar.

Kwestie van niet alle mensen weg te jagen...

Detail.

Prijs ring is 19,... euro.

Armband kostte iets rond de 15 euro.

Wish you all an exciting new (school)year!

X

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! En voor de boots ga ik zeker nog eens een rondje lopen want ze zijn echt top!

    BeantwoordenVerwijderen