vrijdag 21 september 2012

Cross My Heart

 
Crusifixes zijn weer helemaal in.
In de vorm van kettingen, ringen, armbanden, oorbellen,...
maar ook op truien en T-shirts.

Hieronder een heel eenvoudige DIY voor als je je gading niet vindt
in de winkelrekken.

Wat heb je nodig; een T-shirt, schaar, naald en draad of textiellijm
en een 'lint' (of stuk óude'stof die je recupereert uit je garderobe)
naar keuze.
Ik kocht de mijne bij Veritas.
Ik vond een mooi zwart fluwelen lint en een óude'T-shirt.
Als je een nieuw T-shirt koopt, zorg er dan voor dat je
het wast om te voorkomen dat je nadien geen 'gekrompen' en vervormd kruis krijgt!
 
Tweede variant vind ik ook echt 'cool'.
Vooral de textuur ervan; lederlook.
Afhankelijk van je eigen stijl kan je een enkel kruis dragen,
of verschillende kruisen kombineren.
Het grote kruis is vintage en kocht ik lang geleden.
De ketting met de verschillende kruisen kocht ik bij New Look.
 
Blij dat ik weer aan het bloggen kan,
het blijkt, zoal ik al dacht, aan mijn PC te liggen (te oud)
en niet omdat ik een computernerd ben.
 
Enjoy your weekend,
I will while I'm working
and I love it!
Cross my heart.
 
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten