donderdag 2 augustus 2012

Holiday Celebray!

Celebray your Holiday!

Voor de tweede helft van de grote vakantiegangers.


Bovenstaande foto werd gemaakt door de Engelse fashion- en portretfotograaf

Rankin.

Hij fotografeerde reeds tal van celebreties en werkte

samen met de Japanse make-up artiste

Ayami Nishimura aan zijn tweede 'salontafelboek'.

Nishimura brengt hierin een ode aan kleur

en werd geinspireerd door de Harajuku streetstyle

die heel kleurrijke en 'crazy' is.

Streetstyle is 'amazing' in Tokyo,

hearsay for me!


Haar eerste herinnering van make-up is er eentje die we allemaal

hebben; de roze lipstick van de mama.

Bij mij was het de geur van Oil of Olaz en een blauw oogpotlood.


Volgens wetenschappelijk onderzoek (echt ik meen het)

komen er gelukshormonen vrij als we ons opmaken.

Geloof ik maar al te graag als ik na het opmaken

in de spiegel kijk!


In een interview werd haar gevraagd naar de 'biggest faux pas'

en zij antwoordde:

'Anything can be fun and I would rather see people have lots of

make-up than nothing.

If it looks bad, take it off!"


Zo zie je maar dat we allemaal een make-up Diva

in ons hebben.


Go and get some (make-up) girls!



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten