donderdag 12 juli 2012

Pink Forever

And off we go, again.


Blouse ZARA (voor solden)
Blazer H&M (voor solden, zodat je niet nu gaat zoeken en 'm niet vindt)
Zalmroze broek met ritsen H&M nieuwe zomerkollektie


Lang leve m'n vintage Prada's!

FTW, wat dat betekent, laat ik aan jullie over,

heeft met het weer te maken.



Total look, pretty in pastel.


On my nails : Pink Forever!

Daar kan ik me helemaal in vinden.


Ik denk dat ik ooit een quote van Dior aangehaald heb;

'Every women should have something pink in her wardrobe,

it's the color of happiness and feminity'

'Pink Forever' van Sinfulcolors is een van mijn

lievelingskleuren deze zomer.

Jammergenoeg is het borsteltje van deze nagellak niet echt goed.

Wat ik dan doe, is een borsteltje nemen dat wel mooi uitsmeert,

van Rimmel Pro, bijvoorbeeld.

Mijn nieuwe nagellakjes van So Laque by Bourjois hebben ook een

fantastisch borsteltje en die vind je in allerlei leuke kleuren.

Zo hebben we snel! het resultaat en de kleur die we willen.




X



4 opmerkingen:

  1. Ooooh, daar wordt een mens toch weer helemaal vrolijk van, van al die mooie rose kleurtjes! Zeker nu met dat vieze grijze weer is een beetje kleur oh zo welkom! Wel ja, ik ga m'n nagels dadelijk ook in een leuk kleurtje lakken! Inderdaad, FTW! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha,je hebt goed begrepen,die FTW! Doen Diane, instant happiness die nagels kleuren!

      Verwijderen
    2. Ik zie je nu pas je vraag ivm de Redoutecatalogus...ik heb 'm in de bus gekregen en ik denk dat ze ook al in de winkel liggen.
      Zal effe checken voor jou.Laat het je dan weten,ok?

      Verwijderen
    3. Ik heb het net in een andere krantenwinkel nog een keer gevraagd en die dame zei dat de mensen de catalogus idd al in de bus gekregen hebben, maar dat hij nog niet verkrijgbaar is in de winkel. Nog effe afwachten dus! ;)
      Groetjes en bedankt!

      Verwijderen