zondag 22 juli 2012

Enkelbandje: do or do not DIY

Enkelbandjes zie je nu weer overal.

Meer dan andere jaren.

Tijd voor een snelle DIY.


Benodigdheden: een 'oude' ketting, 2 knijptangen, een bedeltje.

Dit zijn mijn bedeltjes, het kruisje kreeg ik van een klantje.

Dank je Nele!

Het oranje kettingkje is een deel van een halsketting.
Ik maakte er een armband van.
Het zilveren kettingkje is langer omdat ik van een lange ketting een
enkelbandje maakte.
Maar ik kan het ook dragen als armband omdat ik er een oogje
tussenstopte.

Als we dit peacekettingkje 2 keer om onze enkel draaien,
kunnen we het gebruiken als halsketting en enkelarmbandje.
Dubbel plezier!

Die neonkleuren passen echt bij de vakantie vind ik.
Ze geven je tevens de nodige energieboost.


Love & Peace



X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten