dinsdag 24 juli 2012

Accessorize your outfit!

Tom Binns halsketting die je op het net kan kopen aan 1.285 of 1825 euro.

De juiste prijs doet er niet toe want dit is te belachelijk voor woorden.

Wie betaalt daar nu zoveel geld voor?
Soit, H&M en heel wat andere grote ketens zullen hun inspiratie
ook hier hebben gehaald.



Dit is een stukje van een kroonluchter, het blauwe stuk heb ik

mt nagellak 'beschilderd'.

Over de kleur van de andere stukken twijfel ik nog,

alhoewel het niet belangrijk is.

Je kan de nagellak er zo afhalen

en je hebt weer een ander paar oorbellen!

Ik ging op zoek naar een paar oorbellen die ik mooi vond van vorm

en die bovendien niet teveel kosten.

Ik ga deze nml ook beschilderen!

Met de kleur van het seizoen: tangerine fatal.

Dat gaat makkelijk met mijn 'nailart'borsteltje van

Bourjois.

De tweede kleur wordt zeer waarschijnlijk een licht turkoois

of licht geel.


Je kan je oorbellen aanpassen aan de outfit die je draagt,

of aan je bikini's.


Have fun painting girls!


X


2 opmerkingen: