zaterdag 16 juni 2012

LOTD; Stylists Choice

Even chillen na een drukke week.
Had net een worklunch in de stad en het mooie weer eergisteren nodigde me uit
om de stad in te duiken.
En enkele winkels...
Look: Hoedje Forever 21 - roze jacket H&M - kleedje vorige zomer
Modaxx Wilrijk - Handtas (my secret ; )
Deze makkelijke schoenen komen van bij 'The Maxx', een nieuwe winkel
op de Meir, waar ik als plichtsgetrouwe stylist binnenstap
opdat ik jullie hierover kan briefen.
Ik kon niet weerstaan aan de kleur (fluo-oranje) en de hiel uit gevlochten stro.
Ze lagen in de etalage en trokken me de winkel binnen.
Nu "The Maxx" is het voor mij niet.
Veel synthetische stoffen en slechte snits,
snel afgeleverde kledingstukken.
Prijzen liggen laag, enkel tussen de schoenen vind je hier en daar
een leuk (goedkoop) paar.
Pluspunt zijn de prijzen.
En de schoenen zitten wel makkelijk, ik denk dat ik
deze vaak ga dragen deze zomer.
Details van handtas (ik heb lang geweigerd skulls (doodshoofden klinkt zo eng)
te dragen, ,maar al de rest aan de handtas is top!); I love the studds
& the color!
On my nails: Instyle Coral van Rimmel en als topcoat
Peche Mango (nr 04) van T.Leclerc (apotheker).
Deze nagellak is zo mooi, er zitten ienie mienie sparkles in.
De lipgloss 'Caresse' van L'Oreal is fantastisch.
Een prachtig kleurenpalet en een subtiele gloss.
Ik heb bijna alle kleurtjes in mijn handtas!
Mijn nieuwe zonnebril van Marc Jacobs.
Het was liefde op het eerste gezicht.
Hier zie je de vorm niet, zal ik in een latere post tonen,
maar die past perfect bij mijn gelaatsvorm.
Als je je een nieuwe (zonne)bril wil aanschaffen,
is het belangrijk de vorm van je gelaat te kennen.
Tip; als je naar de optieker gaat, neem dan je fotoapparaat mee.
Telkens als je een bril opzet, neem je een foto van jezelf.
Maakt het kiezen achteraf makkelijker!
Trust me.
Ik kocht deze MJ bij Grand Optical in de stad.
Ruime keuze en ze hebben van elke designerbril maar 1 exemplaar.
Zo loopt heel Antwerpen niet met dezelfde bril rond.
Ik zag onlangs een Lieve ; ) jonge vrouw met zalig bruine benen.
Haar geheim wapen : Honey Bronze van de Body Shop.
Een droge olie die je huid een zachte warme gloed geeft.
Dat kunnen mijn melkwitte benen wel gebruiken.
I'll keep you posted!
Sorry omdat jullie even moeten wachten op de vorige
vervolgpost, maar op aanvraag even iets anders dan een DIY.
Voor mij zijn de DIY's een ontsnappingsmoment,
een uitlaatklep, gestolen momenten.
En part of the job.
Met een minimum aan benodigdheden en kostprijs,
aparte accessoires creeren, is een van mijn passies.
Voor degene die wachten op de DIY,
die komt er zo aan.
Ik duim voor een zonnig weekend.
X

4 opmerkingen:

  1. Wat wordt een mens vrolijk van al die leuke kleurtjes!! Echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch he Diane, iedereen w er blijer van.
      Kleur is het eerste waar we op afgaan als we een winkel binnenstappen.
      Dus als je je kleurenpalet kent, bespaar je heel wat tijd en miskopen!
      Meer dan 20 jaar na mijn eerste kleurenanalyse, ben ik nog altijd even enthousiast ivm alles wat kleur betreft.Geniet van je zondag! X

      Verwijderen
  2. wat een goede tip over die bril ! ik vind dat zoooooooo moeilijk !

    Jij krijgt van mij een award trouwens : http://www.mooisvanme.blogspot.be/2012/06/er-wordt-hier-met-bloemen-gegooid.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG, ik ben zo blij! Dank je wel, ik heb er een blogpost aan gewijd.Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen