zondag 27 mei 2012

Nice To Meet You BENT!


Aan de reclamecampagne van BENT
voor deze zomer heb ik 'een beetje' meegewerkt.

Ik werd gevraagd voor de make-up, hairstyling en co-styling van
het model.
Het resultaat hiervan zie je in deze post.
(De gekreukte folder kreeg ik van een klante in de winkel)
In ging dan ook even een kijkje nemen in een BENT zaak
om wat foto's te shooten.
Enfin, dat was mijn voornemen.
Maar toen zag ik de collectie en een aantal nieuwe merken die ik elders nog niet
vond.
En ik was meteen verkocht!
Nu niet enkel ik, een paar extra schoenen eveneens!
Dolly do, classy with a twist, zo kan je deze best beschrijven.
Ik vind de hielen erg grappig; echt hout, kurk en touw.

Voor 65 euro spring je er toch een beetje uit.
Deze ballerina is van het merk Zona Centro,
Italiaans, wat in schoentermen staat voor
vrouwelijkheid en kwaliteit.

Zelf ben ik niet zo "into skulls" maar je vindt ze wel vaker terug
in het modebeeld.
En uiteraard Fornarina.

Ik vond deze pumps wel cool.

En voor wie veel effen kledij heeft,

deze kan je met bijna alle kleuren kombineren!

Victoria Wood, alweer Italiaans en een topmerk in
Italie.
Deze slingback kost wel iets meer maar is zijn (of haar?) prijs meer dan
waard.
Alweer een nieuw merk om te ontdekken.
Voor de winterkollektie hebben ze prachtige laarzen.

?

Dit zijn de mijne en krijg je snel te zien...

En verder heel wat bekende merken waaronder Tommy Hilfiger, Timberland,
Replay, Allstar, Scapa, Scholl...

Enjoy the sunny weekend!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten