dinsdag 1 mei 2012

Back to nature

1 mei, dag van de arbeid.

Net dan gaan we eens niet werken, alhoewel ik die knop niet kan afzetten.

Zelfs als ik beslis om te genieten van bloemen,vrienden en de natuur,

vind ik ook daar weer inspiratie.

Fashion is everywhere,

indeed Coco.

Thank God for good friends!

Dit is het toppunt van genieten, dank aan Dirk en Karen

voor de gastronomische avond.


How cute are these?

De eerste lammetjes van het seizoen,

alleszins voor mij.
Deze blogpost even tussendoor,
om te ontspannen
en om ons er aan te herinneren
dat we worden omringd door mooie dingen
en lieve mensen.
Je moet enkel de tijd nemen om het te zien...
Dit alles wens ik jullie ook allemaal toe
op deze eerste meidag!
Ik hoop vandaag nog tijd te vinden om een very fast DIY projekt,
met hoog 'make-over' gehalte te posten!
Promised!
Love,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten