vrijdag 6 april 2012

Studs or Clips?



Omdat ik al heel lang op zoek ben naar pumps met studs (die in mijn budget passen) en deze nog niet gevonden heb, ga ik op zoek naar materiaal
om deze rockchickpumps zelf te maken.
Wat een zin, maar het is laat en een zware, toffe werkdag geweest en nu wil ik met mijn dochter naar Astrid in Wonderland kijken.
Wat heb je nodig?
Pumps, maar ik zou nu niet meteen naar je Louboutins grijpen!
Garen
Gekleurde paperclips
Je plakt het garen vast langs de binnenkant van je pump op de naad boven je hiel.
Zie foto, dat is makkelijker.
Zo ga je je paperclips op een rechte lijn naar en over je hiel plaatsen.
Ik stak de gele paperclips in de naad van de pump en
dacht dat het even makkelijk zou zijn deze in de hiel te steken.
Viel dat even tegen.
Er kwam een hamer aan te pas, secondenlijm,...
Beste manier is om met een klein nageltje een gaatje te
maken met een klein hamertje...
en dan knip je een stuk van de paperclip af.
Met lijm 'plak' je de paperclip in het gaatje.
Oef!
Vergeet niet de punten van de paperclips aan de binnenkant
van je pump af te knippen.
En toch twijfelde ik in het midden van het werk of ik niet zou overstappen op 'real' studs?

I'll keep you posted!
Have a sunny weekend,
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten