zondag 15 april 2012

Proud Mama

Ik kwam deze stijlvolle mama tegen tijdens mijn scoutingtrip door de stad.

Haar baby was net 3 maanden oud.

Deed me denken aan de periode dat Linde 3 maanden oud was.

Een vermoeiende periode...

je zou op een Grote Roze Wolk moeten zitten,

maar het voelt meer alsof je tussen de wolken zit met je hoofd.

Zoveel nieuwe dingen om je heen,

zoveel te leren en altijd alert zijn.
Maar dat mag je niet luidop zeggen...


Als ik haar vroeg hoe ze bij haar stijl kwam,

vertelde ze me dat haar oma voor haar naaide.

Het jasje dat ze aanheeft bijvoorbeeld.

En ik denk ook het gehaakte kleurrijke dekentje op de baby's koets.

Good job Oma!


Deze post om ALLE mama's een hart onder de riem te steken.

Jong, minder jong, al oma of net nog niet...
Wat tijd nemen voor onszelf af en toe,

dat kan goed doen!


Doen Dames!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten