vrijdag 13 april 2012

Postorder versus Brand


Deze sandaaltjes gemaakt door Sam Edelman, kan je bij Essentiel kopen.

Sam Edelman is een van de meest succesvolle schoenenontwerpers

van de laatste 30 jaar.

De kostprijs zit rond de 8o euro, denk ik want ik ben vergeten te kijken tijdens

mijn scoutingtrip in de stad...

Heb de prijs dan maar op internet opgezocht.


Deze komen uit de catalogus van La Redoute en lijken er toch heel hard op.

Nu voor 25,99 euro.

Omdat ik dezelfde morgen de catalogus in de bus kreeg en net snel

had doorgenomen, viel de gelijkenis me op toen ik de

Essentielwinkel binnenstapte.


Waarmee ik de vakkennis van Sam Edelman niet wil

tennietdoen. Integendeel, maar voor de meeste mensen zijn zijn schoenen

niet weggelegd omwille van het budget waarmee veel gezinnen

moeten rondkomen.

Vakmanschap moet betaald worden en ook vooral gestimuleerd.

Maar omdat ik vind dat iedereen recht heeft op mooie sandaaltjes

in de zomer,zijn die van La Redoute even leuk.

Of ze even goed zitten, laat ik in het midden.

Ik heb geen van beide gepast.


Trouwens, voor degene die nog dingen nodig hebben,

het is de moment want er zijn overal kortingen in de winkels.

Die gaan van 30 tot 5o %!



Ik heb heel wat inspiratie opgedaan in de stad,

dus binnenkort nog wel wat DIY geinspireerd op de runwaylooks en de

kollekties die je in de winkels vindt!

So stay tuned ladies & gents.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten