maandag 9 april 2012

Mooi gelakte nagels

Vinden jullie het ook zo lang wachten tot je nagellak echt droog is?

Wel, ziehier dan de oplossing!


Ik moet zeggen dat ik nogal sceptisch stond tegenover een vloeibare oplossing

die je 'natte' nagellak droogt.


Maar ik had ongelijk, deze druppels breng je op je nog natte nagellak aan.

Ik lak eerst de nagels van 1 hand en doe dan op elke nagel 1 druppel.

En als snel merk je dat je nagellak is gehard.


Ik denk dat dit nog geen 3euro heeft gekost.

Je vindt de express nail dry drops bij Kruidvat in de stand van Essence.


Een aanrader!

3 opmerkingen:

  1. goeie tip ! nuttige tip vooral ! Ik ga daar eens naar op zoek sé !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen!
    Ik gebruikte vroeger een spray van Mavala, 15 euro en niet zo efficient als deze druppels.En al helemaal niet goed voor de ademhalingswegen...Kleurig gelakte nagels, daar word je toch helemaal happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi ! bedankt voor je complimenten ! Maar als je mijn naam wilt weten, zal je me toch ene mailtje moeten sturen want ik ga die echt niet op mijn blog zetten ;) ( bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen