woensdag 11 april 2012

Find the right key!

Toen mijn dochter vroeg of ze haar oude sleutel mocht omruilen voor een nieuwe

omwille van de afbeelding erop, stelde ik voor om de mijne (met coolere afbeelding) te nemen.

Ik zou de hare wel 'afdragen' en de hare heeft de leuke bijwerking

dat je de deur er vanbuitenaf mee openkrijgt,

zowel als van binnenuit de gesloten deur kan openen.

Wat normaal alle sleutels doen, except mine!


Ik besloot de mijne te lakken met een van mijn nagellakjes

en er zo een 'brandnew key' van te maken.

Ik zag op het net al veel DIY projekten waar men nagellak ipv verf gebruikte.



Ik koos deze 2 kleurtjes uit, je kan Sinfull Colors vinden bij DI.

Je zou het ze niet aangeven maar deze kleintjes zijn sterk gepigmenteerd

en je hebt maar een paar streken nodig om je nagel mooi te lakken.

Een van de weinige brands waar je geel in terugvindt,

zonder sparkles, gewoon mooi geel.

Sinfull Colors heeft een groot gamma aan kleuren,

toen ik in de Gallerie Lafayette was spotte ik ze ook daar,

met een nog groter gamma.


Aanschouw hier het resultaat!

Ik lakte de andere kant in geel.


In een bos sleutels kan je iedere sleutel een andere kleur geven zodat je

de juiste sleutel gemakkelijk terugvindt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten