dinsdag 24 april 2012

All day long...

Ben jij ook eeuwig op zoek naar lipstick die blijft zitten?

Als je afgaat op hetgene er op de lipsticks staat, of op wat de reclame

beloofd, zou je 'm al lang gevonden hebben.


De LipfinityLasting Liptint van Max Factor en de Colour Infusion Lipliner

van Catrice beloven een langhoudende kleur op je lippen


Voor mij wint de Colour Infusion van Catrice.

Een mooie kleur, net zoals de verpakking beloofd.

En als je 'm niet onmiddellijk droogdept met je lippen

maar wacht tot ie zelf droogt,

blijft deze lipliner lang zitten.


Terwijl je de Max Factor net direct mag droogdeppen.


Maar geen van beide blijft de hele dag zitten, dat bestaat niet.

Maar het is wel makkelijk bijwerken met zo'n 'pen'.


Om te zorgen voor een mooie finish, kan je afwerken met de

Colorshow Colour & Stay Lipgloss.

Eveneens van Catrice.


Geen aandelen,

scoutshonor!


2 opmerkingen:

  1. ik doe altijd eerst een laagje poeder, dan lipstick, dan deppen en dan terug poeder en zo blijft de meeste wel lang zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het echte werk natuurlijk, eerst wat foundation, dan inkleuren met potlood, dan lipstick, dan kleenex erover en terug een laagje lipstick.
      Maar we leven in snelle tijden...en dan zijn deze long lasting formules een snelle oplossing.
      De longlasting lipstick van L'Oreal is ook ok, ik post 'm wel eens.
      Ik zag je prachtige foto's op je blog, trek je deze met een klein fotoapp of met het grote dat ik je zag vasthouden voor de spiegel?X

      Verwijderen