donderdag 1 maart 2012

Show me your wardrobe








and I'll tell you who you are,
and more...


Hoog tijd voor een nieuwe give-away!

Ik geef een wardrobeplanning kado.
Dat wil zeggen dat ik bij je thuis kom en we samen naar je kleerkast gaan kijken.
We gaan op zoek naar een 'nieuwe' aangepaste stijl en stellen een aantal silhouetten samen,
met de kleren die in je kleerkast hangen,
die je zelf nooit zou uitzoeken.
We kijken ook eens naar je 'miskopen' en vinden daar een bestemming voor,
en dan bedoel ik niet de prullenmand of de kringloopwinkel.


Interesse?
Stuur een mailtje, want met de 'vernieuwde' versie van Blogger kan ik blijkbaar niet rekenen op volgers (die verdwijnen om onbegrijpbare redenen en zonder ze het zelf willen) naar greet.moens@wordwiejebent.be.
Ook voor de mannelijke volgers!
Vertel me waarom jij dit graag wil!

EN Like 'Streetwearstories' op facebook.


And for my one and true male follower abroad, Mr J,

tell me which colour you like most

for the bag (the orange one I made myself),

and I will send one to you!
You can choose between the orange, pale pink, mint and a white one with big blue paint stripes.
Mail me:greet.moens@wordwiejebent.be


I love you all and wish you a lot of succes!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten