zondag 5 februari 2012

Retro Girl

Hanne, self-made retrogirl, werkt bij H&M.
Ik vond haar make-up & (hair)styling zo mooi dat ik vroeg of ik haar mocht fotograferen.
De combinatie van haar retrostijl en de kleurrijke tattoo's vind ik de max.
Echt iemand die uit de massa springt en niet bang is om uit te komen voor wie ze is.

Om haar haar op deze manier te stylen, volgde Hanne geen lessen, maar
keek en kijkt ze heel veel in allerlei boeken die haar inspireren.

En als kers op de taart, flowers in her hair.

Go retrogirl, go!

2 opmerkingen:

  1. Even corrigere :) De naam is Hanne! Merci voor de foto's. Mijn blog http://redheaded-woman.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, al gecorrigeerd Hanne!
      Ik had je blog al gevonden, ik hou ook enorm van de fifties enkel cupcakes bakken lukt me niet.
      Dank je om te poseren.

      Verwijderen