maandag 20 februari 2012

Park Spoor Noord experience




Een zonnige zondag nodigt ons uit om een rommelmarktje te doen met z'n drie

op een, voor ons, niet zo bekende lokatie; Park Spoor Noord.



Warm aankleden was, ondanks het zonnetje, een noodzaak.

Verschillende laagjes, zoals u ook wel weet.



Wollen mantel Gerard Darel

Sjaal Noa Noa

T-shirt ZARA

Mitaines New Look

Lederen 'necklace' ZARA sales (Breda, in Belgie heb ik deze niet gezien), slechts 4 euro.

Gekleurde sjaal Mucho Gusto









Een sjaal met verschillende kleuren maakt van een outfit een geheel.
Zelfs mijn roze nagels (H&M, eveneens in Breda, je hebt er een gelijkaardig oranje lakje
bij) passen bij de kleuren (aubergine en taupe) die ik droeg.







Veel fotografen komen naar deze lokatie omwille van de fotogeniciteit ervan.







Katinka en Jeroen hadden het meest originel kraam.
Retrospullen allerhande, we kochten er ook 3 truien voor onze dochter.









Cuties toch?






My cutiepies.
Styling Linde; mama zocht de spullen uit, papa betaalde en Linde combineert ze
naar hartelust.
Over complementariteit gesproken!







Prachtige lokatie.










Je kon hier echte juweeltjes scoren; een outfit van Kyuso voor slechts 12 euro.
Nu ik aan het naaien ben 'geslagen' (een vriendin spotte mijn zelfgemaakte 'handtassenzakje'
en vroeg me of ik deze ook voor anderen wou maken. Waarop een volmondig ja resulteerde in een
eerste 'bestelling') kan ik op dit soort marktjes
in de toekomst wel meer 'onderdelen' of ideeen vinden
voor mijn ontwerpen.

De grijze merinowollen sjaal van All Saints heb ik hier gekocht bij 2 leuke meisjes
die hun (zo goed als nieuwe) kleren verkochten om
er daarna weer nieuwe te kopen.
De sjaal heeft 80 euro gekost en ik betaalde 'm slechts 10 euro.
Wat wel bijna ontaardde in een catfight,
een andere dame had 'm ook op het oog en trok ' m bijna uit mijn handen.
Echt gebeurd!
Enfin, zonder kleerscheuren toch een topstuk gescoord.








Isabelle, visagiste, draagt hier een te gekke trui van Fornarina.







Na de rommelmarkt verwarmen we ons in 'de caravan', een oude apotheek die nu een eethuis/cafe
is. We zijn net binnen en er valt heel wat sneeuw uit de lucht.
Als je goed kijkt, zie je 'm op het terras liggen.







Wij houden van deze stijl.
Je geraakt er niet op uitgekeken, overal is er wel iets te zien.
Naar het schijnt kan je er ook lekker eten, wij,
the girls, dronken er een hele lekkere bionade met vlierbessen.
Wij zijn fan, van de vlierbessenbionade en de caravan!







En klant is er nog koning.
Een koffie 'to go' en opnieuw de zonnige koude in.







Beeld uit de omgeving.

Zeker een plaats om naar terug te keren.
Er is nog heel wat te ontdekken.

Met dank aan J. voor de tip!





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten