dinsdag 14 februari 2012

Pamela Love

Om deze juwelen van ontwerpster Pamela Love voor je Valentijn te krijgen,
zal je nog even moeten wachten vrees ik.
Het is namelijk de collectie voor komende winter!
Fashion travels fast.

Tijdens de Fashion Show droegen de modellen lederen schorten,
imagine Southwestern lasserstudio.
Kwestie van het ruwe karakter van haar juwelen extra in de verf te zetten.

Jewels to give us wings...

De juwelen zijn gemaakt uit Navajo zilver en Turquoise halfedelstenen.

I'm in love, Pamela


Happy Valentine to you all & to your loved ones

X

2 opmerkingen:

  1. Oeh, I like!
    Vooral die ketting van de laatste foto :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me too!
    Dank je voor je reaktie.
    Als je je volger plaatst, kan ik rechtstreeks naar jouw blog.Is makkelijker, als ik me goed herinner heb jij ook eens een bericht geplaatst over een juwelenmerk dat ik cool vond...Greets

    BeantwoordenVerwijderen