woensdag 8 februari 2012

Lolly Pop-upstore Part II

Na mijn virtuele bezoek aan de Lolly Pop-upstore,
is het hoog tijd voor het echte 'werk'.

Nu ja, van werken kan je niet echt spreken.
Van het moment je deze snoepwinkel binnenstapt,
waan je je in Wonderland.
Je hebt ogen tekort om alles wat er hangt en staat en ligt
te vatten.

Hieronder een greep uit de snoeptrommel.

Ik kocht de 'make my D...' broche van 'Life is a Playground'
Originele foto's uit verschillende wereldsteden,
verwerkt als broche, ring, hanger,...

Net alsof je er zelf bent geweest.


Deze 'cakemagneetjes' zou je zo willen opeten!

Ik vind het altijd spijtig dat je al die mooie cupcakes 'moet' opeten.
Van deze kan je alvast heel lang genieten.

Van LOUIE kocht ik de turkooisen armband uit paling!leer.

http://www.louiebrussels.etsy.com/

Ook hier prachtige foto's verwerkt als kaarshouder ,kaders, hangers, ...
van Artemysia.
Als je niet meer op tijd in de Aalmoezenierstraat 22 geraakt
(de Pop-upstore sluit jammergenoeg einde deze maand),
kan je terecht op http://www.artemysia.be/ terecht.
De jonge Finse ontwerpster die deze overtrek voor een IKEAlamp
maakte is ook degene die de matjes op de foto hieronder haakte.

Lamp en overtrek kosten 29 euro.
Als dat geen weggeefprijsje is!


Ook deze matjes kosten 29 euro.
Ze staan mee op mijn wishlist om onze badkamer op te vrolijken.

Al dit en nog veel meer...
 ga zelf maar een kijkje nemen.
Misschien vind je wel het ideale Valentijnsgeschenk.

Enjoy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten