maandag 23 januari 2012

Wash Me

Met Kerst kreeg ik van mijn petekind een set van bovenstaande Hugo Meert tassen kado.
En zo denk ik iedere morgen als ik mijn enige kop koffie van de dag
drink aan Xippe!
Zoals je ziet zijn deze heel gestilleerd.
Hugo Meert, yes the man himself!, bracht deze speciaal bij Xippe thuis.

Al zijn tassen hebben een speciaal randje zodat je geen 'oortjes'
meer nodig hebt om je tas thee of koffie te drinken.
Je ziet een verschil in 'textuur' op de foto.
Onder het randje heb je het 'ruwe' porselein dat je warme drank warm houdt.

Origineel toch?
En dat kan je zeggen van alle ontwerpen van keramist Hugo Meert.
De 'werken' van deze Belgische ontwerper werden gewaardeerd
door vele jury's in binnen- en buitenland.
Hij geeft oa les in de prestigieuze Cambre school in Brussel.


Zwangerschapsschalen, een van de andere werken van Hugo Meert.

Als je het niet van je petekind kado kreeg (thanx Xippe),
kan je alvast eens binnenspringen bij Amandine
op de Fruithoflaan in Berchem.
Naast onze kaasmeester en hofleverancier Van Tricht.

Have a nice day.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten