woensdag 4 januari 2012

LOTD; Something old, nothing new, something borrrowed, something blue

Het zonnige weer nodigde vandaag uit om resoluut te kiezen voor kleur.
Na de voorbije donkere dagen, niets te vroeg.
Vandaag ging ik in een kapsalon 2 fantastische vrouwen leren hoe ze hun klanten het best kunnen maquilleren.

Something old ; Top met vlinders   ZARA
Blauwe broek   Stylists' Own
Pumps   By Noe naast YOUR in de Kloosterstraat in Antwerpen



Something borrowed ; Fluoroze icewatch, geleend van mijn dochter.

Something blue ; blauwe broek en sjaaltje.

Dit armbandje is wel heel oud, maar dat herkennen jullie vast wel.
Ergens in Amsterdam gekocht.

Ik stelde de voorbije dagen mijn outfits samen rond de kleur van mijn nagels;
Tangerine fatale van Bourjois, ook something old want die heb ik al zeker 2 jaar.
Zo zie je dat alles terug in de mode komt.
Nagels lakken is een nogal omvangrijk karweitje (basiscoat, 2 lagen nagellak, topcoat)
dat je niet om de 2 dagen wil herhalen.
Maar tangerine fatal of een ander oranje (geen paniek want die kleur vind je
nu al overal terug) past heus wel bij vele kleuren.
Camel, grijs, zwart, wit, turkoois, blauw, groen, zandtinten,roze,...
Oranje is een warme kleur die positieve vrouwelijke energie uitstraalt,
dus girls, do not hesitate.
Vooral zomertypes die lang en strikt aan hun kleurenpallet vasthielden,
kunnen na verloop van tijd
een gebrek aan energie vertonen.
De kleuren voor de komende lente vullen dit energietekort onmiddellijk aan,
met uitzondering van de gedempte nude -en pasteltinten.

Nothing new!
Een voornemen voor 2012.
Ik heb een korte lijst om in de solden te gaan shoppen
en heb mezelf beloofd me niet te laten verleiden door de lage prijzen.
Wat betekent dat ik de winkels in de stad mijd de komende weken.
Dat wordt een moeilijke!


1 opmerking:

  1. zou u me kunnen mailen op hester_foppen@live.nl
    ik heb een vraagje over de zara vlindertop!

    BeantwoordenVerwijderen